Diablo IV کے سیزن 1 کی بہت زیادہ انتظار کی تازہ کاری تقریباً ہم پر ہے اور اس سے پہلے، Blizzard نے تیاری کے لیے ایک نیا پیچ تیار کیا ہے۔ بھاری 8GB پیچ 1.1.0a بیلنس کی تبدیلیوں کی ایک رینج لاتا ہے، کچھ کیڑے ٹھیک کرتا ہے، اور منفرد آئٹمز شامل کرتا ہے، اس کے علاوہ مستقل اپ گریڈ جیسے کہ Altars of Lilith کو نئے کردار کے طور پر شروع کرنے پر اکاؤنٹ بھر میں کھولتا ہے۔ غیر شروع کرنے والوں کے لیے، 'سیزن آف دی میلیننٹ' مرکزی مہم کے واقعات کے بعد ترتیب دیا گیا ہے، ایک بار جب آپ نے لِلِتھ کو شکست دے دی اور سرگوشیوں کے درخت کو کھول دیا۔ Diablo 4 سیزن 1 آج رات ہندوستان میں 10:30pm IST پر/ 20 جولائی کو US میں صبح 10am PT پر، PC اور کنسولز پر لائیو ہوگا۔
جادوگر طبقے — ہجے پر مبنی — کو Diablo IV سیزن 1 میں سب سے بڑا نقصان پہنچا ہے، جس میں ڈیوورنگ بلیز کی صلاحیت کا بونس اہم نقصان 10/20/30 فیصد سے کم ہو کر 7/14/21 فیصد ہو گیا ہے۔ اس قابلیت کی ایک انوکھی خصوصیت یہ ہے کہ جب دشمنوں کو متحرک کیا جاتا ہے تو نقصان کا بونس بڑھ جاتا ہے، حالانکہ ایسا لگتا ہے کہ برفانی طوفان نے اسے بھی دھچکا پہنچایا ہے۔ نقصانات کی تعداد اب 25/50/75 فیصد سے کم کر کے 10/20/30 فیصد کر دی گئی ہے۔ بنیادی طور پر، تمام طبقوں کو مایوس کیا گیا ہے، جس کی وجہ سے ڈیابلو IV کمیونٹی غصے میں ہے، جن میں سے ایک نے آفیشل سبریڈیٹ پر اپنی مایوسی کا اظہار کیا، جو لکھنے کے وقت 23,600 ووٹوں پر ہے۔ آپ سرکاری ویب سائٹ پر Diablo IV کے تازہ ترین پیچ نوٹوں کی پوری فہرست دیکھ سکتے ہیں۔
نئے سیزن میں سینکوریری میں ایک سائیڈ ساگا شروع ہونے والا تھا - ایک طاعون جو آہستہ آہستہ چاروں طرف پھیلتا ہے اور تمام جانداروں کو خونخوار شیطانوں میں بدل دیتا ہے۔ جب نئے مواد کا اعلان کیا گیا تو، ڈویلپرز نے دعویٰ کیا کہ ان جانداروں سے مہلک دلوں کو اکٹھا کرکے، کھلاڑی زبردست "احمقانہ، نئی ٹوٹی ہوئی" تعمیرات بنانے کے قابل ہو جائیں گے جو انہیں نقشے کے ذریعے طوفان برپا کرنے دیں گے، ایک جستجو میں جو نئے کردار Cormand کی خدمت کرتا ہے۔ . تاہم، پری سیزن پیچ میں درج ہر فیصلہ آپ کے کردار کی ترقی کو نمایاں طور پر سست کرتا ہے۔ باربیرین طبقے کی ہیمسٹرنگ (خون بہنے) کی مہارت اب صرف صحت مند دشمنوں کو سست کرتی ہے، جبکہ نیکرومینسر کے اسپلنٹرنگ اسپیکٹ بون شارڈ کو اصل 50-100 فیصد سے کم کر کے 30-60 فیصد کر دیا گیا ہے۔
"ہم نے مشاہدہ کیا ہے کہ اعلی درجے کے راکشسوں کو مارنے کے لیے ملنے والا تجربہ بونس متعلقہ چیلنج کے مقابلے میں بہت تیزی سے بڑھتا ہے،" پیچ نوٹ سے ایک ڈویلپر نوٹ پڑھتا ہے، بنیادی طور پر ترقی کے نظام کو سست کرتا ہے۔ پری سیزن کے دوران، ایک عفریت کو بہتر بنانا جو ایک درجے سے زیادہ ہے +15 فیصد بونس دیتا ہے، جو آپ سے تین درجے یا اس سے زیادہ اوپر والے دشمنوں کو مارنے پر +25 فیصد تک جاتا ہے۔ ڈراؤنے خواب کی مشکل (ورلڈ ٹائر III) پر Diablo 4 کھیلنے والوں کے لیے، Helltide کے واقعات کو سست کر دیا گیا ہے، جس کا آغاز مونسٹر کی مشکل میں اضافہ سے ہوتا ہے۔ اسپاوننگ ڈیمنز اب آپ کے کردار سے دو کی بجائے تین درجے اونچے ہوں گے، جبکہ ٹارچرڈ گفٹ آف اسرار کے سینے کی قیمت 175 سے بڑھ کر 250 Aberrant Cinders ہو گئی ہے۔ ایک ہاٹ فکس میں، سٹوڈیو نے ہیلٹائیڈ میں ابرینٹ سنڈرز کی کمی کی شرح کو طے کیا، جس کا دعویٰ ہے کہ اصل میں 'مقصد سے کم' تھا۔
کمیونٹی کے ردعمل کو دیکھتے ہوئے، برفانی طوفان نے ان سب کو کیمپ فائر چیٹ کے لائیو سٹریم سیشن میں حل کرنے کا فیصلہ کیا ہے، جو جمعہ 21 جولائی کو رات 11:30 بجے IST/ 11am PT US میں مقرر کیا گیا ہے۔ سیشن کو آفیشل ڈیابلو یوٹیوب چینل پر نشر کیا جائے گا، حالانکہ میں نئی خصوصیات میں کوئی فوری تبدیلی دیکھنے کی توقع نہیں کروں گا جو Diablo IV گیم پلے کو 'سلاگ' بناتی ہے۔ دوسری جگہوں پر، ایڈم فلیچر، کمیونٹی ڈائریکٹر، نے تصدیق کی کہ برفانی طوفان ورلڈ ٹائر 3 (40) اور ورلڈ ٹائر 4 (60) کے لیے لیول کی ضرورت کو ہٹا دے گا جو کہ پری سیزن پیچ میں متعارف کرائے گئے تھے۔
Post a Comment (0)