فائنل فینٹسی، اسکوائر اینکس کی وسیع و عریض، مہاکاوی کردار ادا کرنے والی ویڈیو گیمز کی طویل سیریز، گیمنگ کی نسبتاً مختصر تاریخ میں ایک قابل احترام اور گہری جذباتی جگہ رکھتی ہے۔ ابتدائی فائنل فینٹسی ٹائٹلز نے اپنے ساتھیوں کے درمیان اپنے آپ کو عروج کے طور پر قائم کیا، ان کے اعلیٰ درجے کے بصری، گہرے بیانیہ، اور الگ الگ کرداروں نے گیمز کو خود میڈیم کی شکل دینے میں مدد کی۔ فائنل فینٹسی پر گیمرز کی ایک نسل پروان چڑھی ہے، اور ان گیمز نے متاثر کن دلوں اور دماغوں پر ایک زبردست نقش چھوڑا ہے۔
تاہم، پیارے عنوانات کے ایک سلسلے کے بعد جو آج تک بنائے گئے کچھ بہترین کھیلوں کے طور پر رکھے گئے ہیں، فائنل فینٹسی اپنا راستہ کھو بیٹھی۔ اس کے بعد کے گیمز اعلیٰ توقعات پر پورا اترنے میں ناکام رہے اور جیسے جیسے دیگر جدید فرنچائزز مقبول ہوئیں، سیریز کسی حد تک اپنے ثقافتی قدموں سے محروم ہوگئی۔ فائنل فینٹسی ماضی کا ایک شاندار آثار بن گیا، گیمنگ کے بدلتے ہوئے منظر نامے میں اس کی مطابقت کم ہوتی جا رہی ہے۔
تاہم، تجدید حتمی تصور کی پہچان بنی ہوئی ہے۔ فرنچائز ایک سیریز کے مقابلے میں کم ہے یہ اسٹینڈ اسٹون گیمز کی ایک انتھولوجی ہے جو اپنی دنیاؤں یا ان میں بسنے والے بنیادی کرداروں کا اشتراک نہیں کرتے ہیں۔ ہر مین لائن ٹائٹل کی اپنی ترتیب اور کہانی ہے۔ گیمز، تاہم، ایک مشترکہ اخلاقیات کا اشتراک کرتے ہیں۔ وہ نام اور فطرت دونوں میں مقبول ثقافت اور خصوصیت کے بار بار چلنے والے نقشوں سے دل کھول کر قرض لیتے ہیں۔ اور جب کہ حتمی خیالی داستانیں بڑے پیمانے پر چلتی ہیں، وہ اپنے ہیروز اور ولن کے ذاتی پورٹریٹ کو بھی متاثر کرتی ہیں۔
اسی لیے فائنل فینٹسی XVI، سیریز کی تازہ ترین تجدید، ایک پنر جنم کی طرح محسوس ہوتی ہے۔ فرنچائز میں طویل انتظار کی سولہویں اہم قسط، جو 22 جون کو خصوصی طور پر PS5 پر ریلیز ہوئی، بہت سے طریقوں سے حتمی تصوراتی اصولوں سے علیحدگی کی نمائندگی کرتی ہے۔ یہ جدید دور کے لیے اپ ڈیٹ کیا گیا ہے اور ایک منظم ایکشن-RPG تجربہ لاتا ہے جو ایکشن کی طرف بہت زیادہ جھکتا ہے اور کردار ادا کرنے کی طرف کم۔ اس عمل میں، یہ فائنل فینٹسی گیم کی وضاحت کرتا ہے اس کا ایک حصہ بہا دیتا ہے۔ پارٹی کا کوئی نظام نہیں ہے - کم از کم روایتی معنوں میں نہیں۔ جب کہ پارٹی کے ایسے اراکین موجود ہیں جو تلاش میں آپ کے ساتھ اور مدد کرتے ہیں، آپ ان پر قابو نہیں رکھتے۔ FFXVI ریئل ٹائم ایکشن پر مبنی لڑائی کے ساتھ بھی قائم رہتا ہے، جو کہ سیریز کے حالیہ عنوانات کے مترادف ہے - اپنی باری پر مبنی جڑوں سے ایک اور متنازعہ روانگی۔ یہ تبدیلیاں فرنچائز کے پرانے وقت کے شائقین کو ناراض کر سکتی ہیں، لیکن ان سے گیمرز کی نئی نسل کو بھی راغب کرنے کا امکان ہے جنہوں نے کلاسک فائنل فینٹسی گیم کا تجربہ نہیں کیا ہے۔
اپنے پیشرووں کی طرح، FFXVI ایک نئی کہانی سناتی ہے۔ ایک جو مغربی قرون وسطی کی فنتاسی سے بہت زیادہ کھینچتا ہے۔ یہاں کی واضح ترغیبات گیم آف تھرونز اور دی وِچر 3: وائلڈ ہنٹ ہیں، لیکن یہ گیم اپنی دنیا اور لوگوں کو الگ الگ مزاج اور وضاحت کے ساتھ تیار کرنے کا انتظام کرتی ہے۔ یہ محل کی سازش، دھوکہ دہی اور بدلہ جیسی عام خیالی ٹروپس لیتا ہے، اور انہیں ہمارے ہیرو، کلائیو کے ذاتی سفر کا نقشہ بناتے ہوئے، آنے والے زمانے کی ایک قائل کرنے والی کہانی میں گھماتا ہے۔
گہری اور مسلسل دل چسپی؛ کئی سلطنتیں اور ان کے اپنے محرک مزاج؛ اور درجنوں کھلاڑی سبھی کہانی کو متاثر کرتے ہیں، طاقت کے توازن کو تبدیل کرتے ہیں، اور موجودہ منتھن میں اپنے افراتفری کو شامل کرتے ہیں۔ ایک فریب دینے والا سادہ اور مضحکہ خیز تفریحی جنگی نظام بھی ہے جو پلیئر ریفلیکس اور جوابی کارروائی پر توجہ مرکوز کرتا ہے، ہنگامے اور جادو کو استعمال کرتے ہوئے جیکسن پولاک کو بنیادی صلاحیتوں اور آپ کی سکرین پر خصوصی حرکتیں پینٹ کرتا ہے۔ یہ سب کچھ گیمز میں سال کے سب سے زیادہ ترغیب دینے والی اور پرجوش موسیقی کے ذریعے اسکور کیا جاتا ہے، جو جذبات اور ایکشن دونوں کو متحرک کرتا ہے۔
Pros
- Fun combat and epic Eikon battles
- Engaging narrative and finely crafted cutscenes
- Excellent world-building and deep lore
- Likeable protagonist
- State-of-the-art visuals
Cons
- Shallow RPG experience
- Paper-thin crafting, upgrades, exploration
- Sub-par side quests
- Lack of customisation
- Performance issues
Post a Comment (0)