ابھی اتنا عرصہ نہیں گزرا تھا کہ ، فیس بک آسٹریلیائی نیوز میڈیا کے لئے ایک سنہری مائن تھا۔ آسٹریلیائی باشندوں کے فیس بک فیڈ میں نمایاں طور پر نمایاں ہونے والی خبروں ، اور ملک بھر کے نیوز روم
ز نے آن لائن سامعین کو اپنی کہانیوں کے ساتھ مشغول کرتے دیکھا۔
ز نے آن لائن سامعین کو اپنی کہانیوں کے ساتھ مشغول کرتے دیکھا۔
لوگ پسند کر رہے تھے ، تبصرے کررہے تھے اور سب سے اہم باتیں ، کہانیاں بانٹ رہے تھے ، خبروں کے دکانوں تک نئی آنکھوں کی بالیں پہنچارہے تھے۔ خبروں کی تقسیم میں اس انقلاب نے آسٹریلیا کی بہت ساری بڑی نیوز میڈیا کمپنیوں کو فیس بک پر پوسٹ کرنے میں وقت اور رقم خرچ کرنے کی ترغیب دی۔
لیکن فیس بک اور نیوز کمپنیوں کے مابین تعلقات اور بڑھ گئے ہیں۔ گھر والوں اور دوستوں کی پوسٹوں کے حق میں "خبروں سمیت ، تمام صفحات سے عوامی مشمولات کے سامعین کی نمائش" کو کم کرنے کے لئے فیس بک نے جنوری 2018 میں مشہور انداز میں اپنا الگورتھم بدلا۔
بہت ساری نیوز میڈیا کمپنیوں (بشمول دی گفتگو) نے براہ راست قارئین تک پہونچنے کے ل alternative ، سب سکریپشن کمپین جیسے متبادل حربے ، اپناتے ہوئے جواب دیا۔ لیکن کچھ ڈیجیٹل آؤٹ لیٹس جنہوں نے اپنی پوری زندگی فیس بک کے ساتھ میل جول کی زندگی بسر کی تھی ، وہ اس نئے ماحول کو اپنانے میں کامیاب نہیں ہوسکے تھے ، اور انہیں عملے سے الگ رکھنا پڑا یا اپنی کارروائیوں کو کم کرنا پڑا۔جبکہ اس عرصے کے دوران کمنٹری ، اور فیس بک کی اپنی تازہ کاریوں نے یہ تجویز کیا کہ اب خبریں مواد پر اتنی زیادہ نمایاں نہیں کی گئیں کہ ، یہ دیکھنے کے لئے کوئی سخت اعداد و شمار موجود نہیں تھے کہ خاص طور پر قومی سطح پر۔ لہذا ہم نے تحقیقات کرنے کا فیصلہ کیا کہ اس ہلچل کے دوران آسٹریلیائی نیوز سیکٹر نے فیس بک پر کیسی کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔
ہم نے 32 قومی اور میٹروپولیٹن نیوز ایجنسیوں کا نمونہ تعمیر کرکے شروع کیا۔ اس کے بعد ہم نے ان تنظیموں کے فیس بک پیجز سے منگنی کا ڈیٹا اکٹھا کرنے کے لئے فیس بک کی ملکیت میں کروڈ ٹینگل ڈیٹا بیس کا استعمال کیا۔ ہمارے ڈیٹا سیٹ میں 1 جنوری 2014 سے لے کر 15 دسمبر 2020 تک 2 لاکھ سے زیادہ منفرد پوسٹس شامل تھیں۔ اگلا ، ہم نے اس عرصے کے دوران ہر نیوز آرگنائزیشن کے صفحے کیلئے روزانہ کارکردگی کا اسکور بنایا۔ ہم نے 25 best بہترین اور 25 worst خراب کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والی پوسٹیں ہٹا دیں ، اور 30 دن کے رولنگ وقفوں میں باقی 50٪ اوسطا بنائے۔ ہم نے یہ تین بار کیا - ایک بار تین غالب فیس بک میٹرکس میں سے ہر ایک کے لئے: رد عمل (پسند ، دل اور اسی طرح) ، تبصرے اور شیئرز۔ آخر میں ، ہم نے جنوری تا اپریل 2017 کو "بیس لائن اوسط" کے ذریعہ تقسیم کیا ، جو ہمارے ڈیٹا سیٹ کے وسط میں ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ 1 کا اسکور بیس لائن اوسط کی نمائندگی کرے گا ، جبکہ 2 کے اسکور کا مطلب دو مرتبہ بیس لائن کے ساتھ ساتھ بیس لائن کے ساتھ کارکردگی کا مظاہرہ کرنا ہوگا ، اور 0.5 صرف نصف۔ہم یہ دیکھنا چاہتے تھے کہ آیا ہمارے تجزیے سے یہ وضاحت ہوسکتی ہے کہ آسٹریلیائی نیوز تنظیموں نے فیس بک سے دور ہونا کیوں شروع کیا ہے۔ ہم یہ بھی دیکھنا چاہتے تھے کہ حالیہ برسوں میں فیس بک نے اپنے الگورتھم میں جو ڈرامائی تبدیلیاں کی ہیں اس سے کچھ نیوز آرگنائزیشن دوسروں کے مقابلے میں سخت متاثر ہوئی ہی
Post a Comment